Managed Cloud Servers

Duidelijke afspraken, zonder compromissen

IPS kent een drietal Service Level Agreements. Deze varianten onderscheiden zich voornamelijk op de geboden garanties en mate waarin wij zelf oplossingen doorvoeren en eventuele storingen oplossen. Zo wordt er bij SLA Premium zelfs een garantie op software uptime gegeven en houden wij uw server(s) pro-actief in de gaten.


Uw omgeving in goede handen

Onderhoud op uw servers kan een dagelijks terugkerend proces zijn. Beveiligings updates, patches en nieuwe functionaliteit kosten veel tijd. Door een Managed Cloud Server af te nemen kunnen wij updates, nieuwe software of patches installeren. Ook het configureren, backups en monitoring nemen we uit handen.


Inbegrepen

Niet inbegrepen

Cloud Server Managed
Cloud Server
Prijs per maand - € 75,-
Installatie Besturingssysteem
Installeren van CentOS, Ubuntu, CloudLinux of Debian
Inbegrepen Inbegrepen
Beheer Besturingssysteem
Beheren en configureren van CentOS, Ubuntu, CloudLinux of Debian
Niet inbegrepen Inbegrepen
Configuratiebeheer
Configuraties worden beheerd middels Puppet Enterprise
Niet inbegrepen Inbegrepen
Webservers
Beheren en configureren van Apache, nginx
Niet inbegrepen Inbegrepen
Database servers
Beheren en installeren van MySQL, Installeren van PostgreSQL
Niet inbegrepen Inbegrepen
FTP Server
Beheren en installeren van ProFTPd, VSFTPD
Niet inbegrepen Inbegrepen
Software firewall
Beheren en installeren van iptables, CSF, LFD
Niet inbegrepen Inbegrepen
Email
Beheren en installeren van Exim, Sendmail, Dovecot, qmail
Niet inbegrepen Inbegrepen
Controlepaneel
Beheren en installeren van DirectAdmin, Plesk
Niet inbegrepen Inbegrepen
SSL Certificaten
Beheren en installeren van door IPS geleverde SSL certificaten
Niet inbegrepen Inbegrepen
DNS
Beheren van uw DNS records van domeinnamen op IPS nameservers
Niet inbegrepen Inbegrepen
Cloud Monitoring
Beheren, installeren en opvolgen van uw monitoring
Niet inbegrepen Inbegrepen
Cloud Backups
Beheren, installeren en controleren backups
Niet inbegrepen Inbegrepen
Telefonische support
8x5 telefonische ondersteuning
Inbegrepen Inbegrepen
Storingsdienst
24x7 storingsdienst in geval van onbereikbaarheid van de diensten
Inbegrepen Inbegrepen

24 uur per dag, 7 dagen in de week

Door een Managed Cloud Server af te nemen in combinatie met monitoring houden wij uw omgeving in de gaten en zorgen wij er voor dat deze altijd bereikbaar is. U kunt doorgaan met uw core-business terwijl wij uw online omgeving voor u beheren.

99,95 % Uptime garantie

Uw server is in handen van professionals, mede daarom geven wij op Managed Cloud Servers een uptime garantie van 99,95%.

Meedenkend vermogen

Ons team van experts vind het een uitdaging om meer over uw organistie en behoeftes te weten te komen. Daardoor kunnen we met u meedenken in de juiste oplossing voor eventuele knelpunten.